wtorek, 27 listopada 2012

New black shoes


Botki z dzisiejszego posta to mój najnowszy zakup .Są świetne jestem z nich  bardzo zadowolona bo są to najwygodniejsze buty jakie miałam mimo,że mają obcas są bardzo stabilne i śmiało mogę powiedzieć ,że są wygodniejsze od wielu butów na płaskiej podeszwie.Co najważniejsze są niezwykle uniwersalne świetnie wyglądają z mnóstwem ubrań;)Moim nowym nabytkiem jest również burgundowy sweterek jak już wspominałąm parokrotnie jego kolor to mój lider  tegorocznego sezonu jesień/zima.Karmelowy płaszcz nie  jest nowy , ale nadal bardzo przeze mnie  lubiany ze względu na swój klasyczny krój i kolor .







                                                                    sweter (sweater) h&m
                                                                                           spodnie (trousers)h&m
                                                                                           buty (shoes) new look
                                                                                           płaszcz (coat) pull and bear
                                                                                           torba (bag) zara 
                                                                                           rękawiczki (gloves) no name
                                                                                           okulary  (sunglasses) no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz